Arzuların Gerçekleşmesi İçin Acele Etmeyin

arzuları-dizginlemeyi-öğrenmeliyiz

  Ben aceleci ve bencil insanları pek sevmem. Acele edilen çoğu şey tekrar edilmek zorunda kalınabiliyor. Hayallerim oldu veya gerçekleşmesini istediğim hedeflerim ama hiçbir zaman bir adımdan ötesini arzulamadım. Önce ayaklar yere basmalı sonra da makul hayaller kurulmalı. İş yerini daha yeni açmaya karar veriyorsunuz ama daha başlamadığınız iş için şubeler açmayı ve holdingleşmeyi düşünüyorsunuz. Bu durumun üstünüzdeki baskısı ayrı bir sorun gerçekleşmemesi halinde yaşayacağınız motivasyon kaybı ayrı bir sorun.

  Kendimizi ne kadar dizginlersek o kadar iyi etmiş oluruz. Sonuçta dünya malı için bu kadar dert edinmeye gerek yok. Emin olun nefes almayı bıraktığınızda hiçbir şeyin kıymeti olmayacak. Manevi arzularınız vardır ve hemen gerçekleşmesini istersiniz onu bilmem. Sırf kendi isteklerimden dolayı başkalarını zor duruma sokmak istemem. Herkese uygun olan ne varsa bende ona uyarım. Arzularım yerine gelecekse acele ettirmenin anlamı yok. Zor olan ve yok olan her zaman değerli olur.

  Daha az beklemek istiyorsanız düşüncelerinize hakim olmalı ve arzularınıza yön vermeyi öğrenmelisiniz. Her şey sırasıyla ve zamanıyla ilerlerse gerçekleşmesi için daha az beklersiniz. Bardağın dolu tarafını görmek ve boş alanı doldurmak için çabalamak zorundayız. Onun dolu halini hayal etmektense nasıl dolduracağımızın rotasını çizmek gerekir. Elimizde olanı bilirsek elde etmek istediklerimizi daha iyi belirler ve gücümüzü gerçekleşmesi için harcarız.
Arzuların Gerçekleşmesi İçin Acele Etmeyin Arzuların Gerçekleşmesi İçin Acele Etmeyin Reviewed by Unknown on 12:45 Rating: 5

26 yorum:

  1. güzel makale başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş.Ben ne yazık ki kendimi dizginleyebilen biri değilim.Biraz sabırsızım ve zararlarını da çok görüyorum.
    Blogunuzu takipteyim .. Bana da beklerim.
    https://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar ! ikinci blogum artık yayında. Sizden ricam blogumu ziyaret edip, takibe almanız! Bu beni yazmam için daha da heveslendirmekte :) Yardımcı olacağınıza eminim. Güzel kalbiniz için çok çok teşekkür ederim :)

    takip linki : https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=2179987331393061038

    www.benirvana.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık, takipteyim.. sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Beautiful post! ♥ I love your blog!
    Following you! Follow back?

    https://colourfulmadness.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Great post! Like your blog!
    Following you! Follow back!

    http://pieces-of-fantasy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. güzel paylaşımlarınız için teşekkürler
    https://sevgidoji.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. evet, cabuk olan ne varsa, hep zarar hep ziyan...

    YanıtlaSil
  9. Maalesef hepimizde bu acelecilik var kendim de dahil. Yazılarım okunmuyor diye kendi kendime üzülüyorum ama bloğumu açalı şunun şurasında 1 ay oldu. Haklısınız, aceleci olmamak gerek...

    YanıtlaSil
  10. Fantastic post, very nice :)

    Follow for follow?

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    YanıtlaSil
  11. Herkese merhaba, ben aranızda çok yeniyim...sayfamı ziyaret edip takipçim olarak ve yorumlarınızla beni desteklerseniz çok mutlu olurum....herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum....

    YanıtlaSil
  12. SİZİ İZLEMEYE ALDIM. SİZDEN DE DESTEK BEKLİYORUM.İYİ GÜNLERİNİZ OLSUN.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık. Yaptığımız işlerde hemen en ilerisini düşünmek önümüzdeki ufak sandığımız pürüzleri görmemizi engelliyor. Bunlar da hep birikiyor ve ileride büyük sorunlara yol açıyor.
    Sayfanızı yeni takibe aldım. sizleri de beklerim. :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba, ben aranızda çok yeniyim güzel bir yazı olmuş, aceleci olmamak lazım her şey olacağına varacaktır . ellerinize sağlık, takipteyim.. sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
  15. Blogunuzu takipteyim çok güzel bir blog bu da benim blogum bilgininpenceresi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler, güzel bir yazıolmuş :)

    YanıtlaSil
  17. Takipteyim, güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  18. Blogunuz oldukça güzel ve emek verilmiş.Kaleminize sağlık.Yeni
    açtığım bloguma zaman ayırıp takip ederseniz oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  20. Bu yazıda kendimi gördüm. Amaçlarını tek tek sırayla belirleyen sonra da onları gerçekleştirmeye koyulan ama sabreden biri😊
    Bende buralarda yeniyim takip edip bloguma destek olursanız çok mutlu olurumhttps://nuraycicek.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  21. İyi gönderi ve her şeyin dikkatli ve dikkatli yapılması gerektiğini kabul ediyorum. Aksi takdirde birçok hata meydana gelecektir.

    Endonezya'dan selamlar.

    YanıtlaSil
  22. hello dear sir/madam
    I read your blog Arzuların Gerçekleşmesi İçin Acele Etmeyinfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers

    Hyderabad

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel yazmışsınız, bence de aceleci olmak sorun yaratıyor. Bence her şeyi kararında ve sakince yaşamalı. Bloğumu da ziyaret ederseniz çok sevinirim:)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.