Whiplash Filmi Azimli Müzik Severlere Gelsin

whiplash-dramatik-abd-filmi

  Merhaba izlediğim çok güzel filmi tanıtmak istiyorum. Whiplash bateri çalma konusunda oldukça yetenekli bir gencin hikayesini anlatıyor. İnanılmaz bir azim ve karşısında da bir o kadar başarı için çabalayan bir orkestra şefi. Bu ikilinin bir araya gelmesiyle ortaya çıkan biraz dramatik biraz da gerilimli sahnelere şahit olacaksınız. Mükemmelin peşinde koşan bir şefin acımasızlığının nerelere varacağını göreceksiniz. Başarıya giden yolda çekilen acılar sadece bir tebessüm olarak kalır. Bu filmi izlediğinizde tekrar izlemek için zaman arayacaksınız. Amerikan yapımı Whiplash kusursuz oyunculuklar ile birleşince tadına doyum olmaz bir hal alacak ve arşivinizde her zaman yeri olacak.

Yapım Yılı: 2014 - ABD
Yapım Türü: Dram
Oyuncular: J. K. Simmons, Miles Teller, Paul Reiser, Melissa Benoist, Austin Stowell
Yönetmen: Damien Chazelle
İmdb: 8.5

Whiplash Filmi Fragman



Whiplash filmi türkçe altyazılı izle
Whiplash Filmi Azimli Müzik Severlere Gelsin Whiplash Filmi Azimli Müzik Severlere Gelsin Reviewed by Unknown on 11:42 Rating: 5

9 yorum:

  1. O kadar güzel anlatmışsınız ki hemen not aldım . Fırsat bulursam izlemek isterim . Keyifli günler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğinizde keyif alacağınızdan emin olabilirsiniz. Teşekkürler

      Sil
  2. Merhaba filmi henüz izlemedim. Kesif etkinliginden geliyorum 3 blogumla da takipteyim 😊
    Deryaninsporgunlugu
    Delikizinbohcs
    Deriasworld

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, bende sizi takip ediyorum.

      Sil
  3. Gerçekten iyi bir filmdi.Yönetmenin bir sonraki filmi olan La la land ile müziğe ve müzikallere olan hakimiyetini görüyoruz. Üstelik oldukça genç yaşına rağmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki filmini izlemedim. Whiplash sevdiğim filmler arasına girmeyi başardı. Teşekkürler yorum için.

      Sil
  4. Blogunuzu anca keşfettim ve takibe aldım. Sizi ve bu yorumu gören tüm arkadaşları bloguma davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.