Kaabil Filmi Duygudan Duyguya Sürüklüyor

kaabil-filmi-konusu-ve-fragmanı

  Hint filmlerini izlemeyi seven birisi olarak yakın zamanda izlediğim Kaabil'den bahsetmek istiyorum. Film temelde aşk konusu ile işlenmiş olsa da ilerleyen sürelerde bir çok duyguyu tadacaksınız. Filmin tür konusunda çok cömert davranmış. En iyi hint filmlerini sıralayacak olsam Kaabil ilk 10'a girecek kalitede olurdu. Film görme engeli olan Rohan ile görme engeli olan Su'nun aşkı ile başlar. Rohan seslendirme sanatçısıdır ve işinde çok iyidir. Vesile ile tanışan iki çift kısa zamanda aşık olur ve evlenirler. Her şey güzel olacak derken kabus dolu anlar yaşanmaya başlar. Görme engelinden faydalanan mahallenin iki genci tarafında Su tecavüz edilir. Arkasında güçlü kişiler olduğundan bu kişiler ceza almadan kurtulur. Tam her şey unutuldu derken beklenmeyen bir hamle daha gelir ve film akışını tamamen değiştirir. Aklınıza bile gelmeyecek yöntemler ve sabır sonrasında yaşanan intikam mücadelesi.

Yapım Yılı: 2017 - Hindistan
Yapım Türü: Dram, Gerilim, Aksiyon, Romantik
Oyuncular: Hrithik Roshan, Yami Gautam, Ronit Roy, Rohit Roy, Girish Kulkarni
Yönetmen: Sanjay Gupta
İmdb: 7.1

Kaabil Filmi Fragmanı

Kaabil Filmi Duygudan Duyguya Sürüklüyor Kaabil Filmi Duygudan Duyguya Sürüklüyor Reviewed by Unknown on 11:44 Rating: 5

7 yorum:

  1. Hint filmleri seyretmiyorum ama bu hiç seyretmeyeceğim anlamına gelmez. Aamir Khan'ın İstanbul'a gelmesinden sonra bir ilgim oluştu diyebilirim.
    http://ugurunhazinesi.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence seyretmelisiniz. O kadar film izledim sadece 1 veya 2 tanesini beğenmedim. Blogunuzu takibe aldım.

      Sil
  2. bunu izlemedim alayım listeye bir de hindi bilmemne vardı onu da izliycem, seviyom ben hint filmlerini, dizilerini sevmiyom çünkü bitmiyorlar :) kore dizilerini çok seviyom çin tayvan capon da, çünkü onlar bitebiliyoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim hint filmlerini..Hiç dizilerini izlemedim. Gerçekten de uzun sürüyor:) Teşekkürler yorumun için.

      Sil
  3. Duygusal bir film gibime geldi. Listeme alayım, kısmet olursa izlerim. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğinize pişman olmazsınız. Teşekkürler yorum için.

      Sil
  4. Yazıyı okuduktan sonra izlemeye karar verdim.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.