Cult of Chucky Filmi İncelemesi

chucky-filmi-konusu-fragmanı

  Geçtiğimiz günlerde filmin yeni versiyonunu gördüm ve hemen izledim. Korku-gerilim kategorisinde pek aradığım film olmasa da isim yapmış önemli bir senaryo olduğu kesin. Film başladığında her şey güzel giderken ilerleyen dakikalarda sıradanlaştığını düşünüyorum. Ne zaman bitecek diye düşünmeye başladım çünkü nasıl biteceğini filmin ortasında anladım. Hiçbir filmi izlediğime pişman olmam çünkü izlemeseydim bu yorumu yapamazdım. Belki izleyip beğenenler de olmuştur. İzlemeden önce büyük bir beklentiye girmeyin diye yazıyorum.

  Nica, ailesinin ölümünden sorumlu olduğunu düşündüğünden akıl hastalığı hastanesine yatırılır. Chucky bebeği katil olarak ikna edemediğinden kendisi ailesini öldürdüğüne inandırılmıştır. Bir gün psikiyatrist Chucky bebek getirerek olayların seyrini değiştirir. Her gün birileri ölmeye başlar ve Nica deli olmadığını anlamaya başlar. Ne kadar gerçeği anlatmaya çalışsa da kimse inanmaz ve beklenen son gelmeye başlar.

Yapım Yılı: 2017 - ABD
Yapım Türü: Korku, Suç
Oyuncular: Jennifer Tilly, Alex Vincent, Fiona Dourif, Zak Santiago
Yönetmen: Don Mancini
İmdb: 5.3

Cult of Chucky Fragman



Cult of Chucky Türkçe alt yazılı izle
Cult of Chucky Filmi İncelemesi Cult of Chucky Filmi İncelemesi Reviewed by Unknown on 12:01 Rating: 5

5 yorum:

  1. Merhaba hoş geldiniz..Bende sizi takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu fim nerde görsem çıkıp ekrandan gelcek gibi oluyor güzel film izlenmeye değer :)

    YanıtlaSil
  3. Filmi beğenmemişsiniz ama en azından bizleri uyarabilmenize vesile olmuş :) Teşekkürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğime değmedi gerçekten..Belki başkaları hoşlanabilir bilemiyorum.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.